NYÅRSLÖFTEN

  • äta nyttigt
  • höja min motivation till träning
  • prioritera bättre
där har vi mina tre nyårslöften. jag har alltid varit så slarvig med att hålla dem, men det ska jag faktiskt göra den här gången (så sa jag förra året också) hehe. förra årets nyårslöfte var helt kasst, det klassiska godisförbudet. jag har insett att det verkligen inte funkar för mig eftersom man blir mer sugen på att äta godis om man har förbud mot det. eller jag är en sån iallafall, som lockas till att göra saker som jag inte får haha. så nu har jag istället valt ett nyårslöfte att äta nyttigt. då får man äta lite godis då och då, mestadels på helgerna kanske. och utöver det äta bra och varierad mat. sen så ska jag satsa på min träning ännu mer. jag ska försöka få lite snyggare kropp tills sommaren helt enkelt. och för att klara av att träna mer så har jag ett nyårslöfte att prioritera bättre. planera upp lite när och hur länge jag ska plugga, träna, träffa kompisar/johnny osv. och också då verkligen göra det jag planerat. det är inte ovanligt att jag säger att jag ska plugga och sen inte gör det alls.. någon som känner igen sig? haha. det hände mig sist idag faktiskt..


jag hittade precis den här bilden på mig, andrea, mamma och pappa. det ser så mysigt ut så jag var tvungen att lägga upp den. haha gosigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0