8 DECEMBER


idag hade jag bara en lektion (trodde jag) så jag var i skolan och vände imorse när jag fick reda på att den också var inställd. så jag gick ner till ica för att handla och kämpade mig sedan upp för ulricehamns branta och halkiga backar med två kassar. så jag har bakat julgodis sedan klockan 10 imorse. jag har gjort en magisk smörkola som inte fastnar i tänderna, toblerone som inte smakade toblerone men såg ut som bajs och rocky roads med och utan nötter. jag är så stolt över mina rocky roads, därför ser ni flest bilder på dom. jävlar vad goda dom var. receptet hittar ni här. nu ska jag göra glöggbollar! haha

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dina bakelser ser för jävla goa ut alltså!! Haha ;)

2011-12-10 @ 12:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0