IGÅRKVÄLL

nu ska jag sammanfatta dagen igår lite. jag var med anna. vi åkte ner till ica för att handla lite att grilla, men där slutade min moppe fungera så den fick stå kvar på ica över natten och den står där än. eller ja, det var väl anna som var lite klumpig..... jaja, andrea hämtade oss där så att vi slapp gå hem. hon hade 3 kompisar hemma igår så jag och anna kanske var lite ivägen men ändå. väl hemma så grillade vi lite och sen kom elise förbi och hälsade på oss. sen åkte elise hem och jag och anna tog cykeln till skottek där vi träffade lite folk och racade lite med petters och johans båtar. det blev riktigt kallt och jag och anna skulle cykla hem, men vi kom inte längre än till stadsparken innan vi la oss på ett övergångsställe och lyssnade på maggio och njöt av att kunna kalla det för en "sommarnatt". när vi sedan var hemma så fick jag ett sms om att adam och gurk hade krockat och var påväg mot borås i ambulans. men det gick bra med dem båda två.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0