INGEN STRÖM

jag är hemma ifrån skolan idag också. men just nu är det så jävla surt för att jag inte kan göra någonting. vi har en kille hemma som ska installera larm här och han har brutit strömmen och den ska vara av ett tag. så jag kan inte sitta vid datan, inte vid min bärbara heller eftersom jag behöver ladda den, jag kan inte kolla på tv eller film, jag kan inte plugga eftersom jag inte har tillgång till dator. jag kan inte ens tända lampan i mitt rum så jag sitter här i mörkret och målar naglarna. känner mig helt handikappad utan ström. jag höll på med ett blogginlägg när strömmen bröts innan så jag skriver ifrån mobilen nu istället så nu får ni ingen bild i inlägget heller. wehey lml. bloggar sen när strömmen är igång igen! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0