EN LEKTION

ligger här i sängen och kollar film, kände inte för att vara med på bild hehe. idag har jag bara en lektion i skolan och det är historia i en timme. jag hade inte tänkt att gå på den egentligen, men när man har en grävmaskin precis utanför fönstret så är det ganska svårt att sova längre än vad jag gjorde idag. så nu när jag ändå vaknat en bra stund innan lektionen börjar så drar jag mig nog dit sen ändå. jag känner mig lite febrig idag. är inte alls pigg så det ska bli skönt att bara ligga hemma och plugga idag. jag vill så gärna ner till gymmet eller upp till spåren idag men jag får se hur jag mår sen. nu ska jag dricka min kopp med chai te innan det kallnar. det luktar så gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0