TIDSFÖRDRIV

VAD HETER DU?
elin ohlsson

VAD ÄR DET FÖR FÄRG PÅ BYXORNA DU HAR PÅ DIG?
har inga byxor på mig just nu

VAD LYSSNAR DU PÅ JUST NU?
carrie bradshaw

VAD GJORDE DU IGÅR KVÄLL?
verkligen ingenting, satt vid datan mest

VAD VAR DET DU ÅT SIST?
en apelsin

HUR ÄR VÄDRET HOS DIG JUST NU?
ovanligt fint, solnedgång

DEN SISTA PERSONEN DU TALAT I TELEFONEN MED?
anna

DET FÖRSTA DU LÄGGER MÄRKE TILL HOS DET MOTSATTA KÖNET?
oj. helheten? kläder, hår, längd, allt

HUR MÅR DU IDAG?
bra, men just nu är jag trött efter mitt träningspass

FAVORITDRYCK?
dricker i princip bara vatten, men mjölk är gott

FAVORITSPORT?
tränar mest på onyx, så spinning eller springa uppe i spåren. det känns bra efteråt

HÅRFÄRG?
brun

ÖGONFÄRG?
bruna

SOLUPPGÅNG ELLER SOLNEDGÅNG?
solnedgång

SYSKON OCH DERAS ÅLDER?
andrea, 18 år

FAVORITMÅNAD?
jag har ingen favorit. men tidig sommar

SENASTE FILMEN DU SÅG?
jag tittar på sex and the city 2 just nu

FAVORITDAG PÅ VECKAN?
fredagskvällar och lördagar

FAVORITHOBBY?
träning, kompisar och johnny tar upp i princip all min fritid, och det tycker jag om. men jag har ingen speciell hobby haha

FAVORITLÅT?
har för många för att kunna välja ut en precis just nu

SOMMAR ELLER VINTER?
sommar

KRAMAR ELLER KYSSAR?
både och

HUR BOR DU?
med min familj i ett hus i ulricehamn

VAD LÄSER DU FÖR BÖCKER?
läser sällan böcker, men jag läser veckorevyn och bläddrar i lite inredningstidningar då och då

HUR SER DIN MUSMATTA UT?
jag har en trackpad, så jag behöver ingen musmatta

FAVORITSPEL?
gillade monopol innan, men jag kan inte spela det längre. jag är en så dålig förlorare haha

KAN DU NUDDA DIN NÄSA MED TUNGAN?
ja och jag kan slicka mig själv på armbågen också, haha cp

KAN DU KORSA ETT ÖGA ÅT GÅNGEN?
haha ja det också

ÄR DU ROMANTISK?
det vet jag faktiskt inte, lite gullig ibland kanske? haha

VAD SKA DU GÖRA IMORGON?
gå i skolan, handla lite till mösa, träna mage/rygg på onyx, kanske spinna och mysa här hemma på kvällen med elise och anna. riktigt bra dag enligt mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0