GLAD PÅSK

jag, andrea och johnny åkte till mormor och bakade tårta idag, och som jag åt! ingenting slår mormors tårta, det vet de som har smakat. jag fick ett påskägg av mamma nyss. i det låg lite godis och ett nagellack som ni ser på bilden. jag målade på det direkt, så fint var det. nu sitter jag i andreas säng och hjälper henne med packningen. hon är alltid klar sist med det av någon anledning.. jag var klar med min packning för två dagar sedan, och jag har dessutom testat varenda plagg som jag tagit med mig. ordning och reda. planet går klockan åtta imorgon bitti så snart måste jag sova om jag ska orka upp om 6 timmar. men först ska jag och andrea gömma mammas och pappas påskägg. sen ska de få leta! ha ett bra lov!


Kommentarer
Postat av: Johnny

Ha en bra resa nu goding :) älskar dig massa

2012-04-05 @ 21:50:34
Postat av: Elise

din mormors tårtaa <3

2012-04-07 @ 16:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0