SÖNDAG

idag åkte vi till jönköping för att lämna in kameran och fick med oss en kaffemaskin hem vilket inte var meningen alls. men nu kan vi göra allt från skummiga mocha latte till espresso. inatt har det enligt mig spökat i mitt rum igen, vilket jag är trött på nu, så jag tänkte att en ommöblering kunde göra saken något bättre. barbordet som jag skruvade ner hamnade i köket istället. efter att ha spacklat, målat, dammsugit och flyttat om varenda möbel så blev jag hur nöjd som helst. det känns som att ha startat ett nytt liv haha. nu sitter jag här i sängen vid bordet och bloggar, dricker en nybryggd espresso från maskinen och kollar på big brother. min tv som jag inte använt på ett år visade sig ha hur många kanaler som helst nu när jag satte på den. allt från disney channel till tv4 film. när jag hade på den sist kunde jag välja att titta på kanal 1, 2 eller 4 i princip. helt oförklarligt vad som hänt. men jag klagar inte för jag har saknat disney channel sen vi valde bort den kanalen när jag var liten. när jag vaknar imorgon bitti ska jag ta en lång frukost framför barnprogram här i sängen. ingela, idah och annie kom förbi här idag också. min söta lilla godbit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0