UPPDATERING

här kommer lite mobilbilder från de senaste dagarna. jag har varit i jönköping och köpt en keps, ätit hur mycket godis som helst, pluggat och varit sjuk. eller jag är sjuk rättare sagt. inatt har jag vridit och vänt mig som jag vet inte vad. när klockan var sju imorse så orkade jag inte med det längre. på med löparskorna för ett joggingpass till paradiset och tillbaks. nu ligger jag med en ännu värre feber i sängen och kollar på creep school. jag känner väl mig sådär lagom pepp på skola nu. dessutom drar den över tills klockan fyra på grund av muntligt nationellt prov i svenska. jag har två saker att se fram emot nu och det är att jag, mamma och pappa ska äta hemmagjorda gnocchi här på torsdag och att vi åker utomlands om 3 dagar.


MIN ÄLSKADE GILBERT:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0