TOPPSTUGAN

hallihallå. man måste betala för att få internet här vilket kändes lite onödigt för att få ladda upp några bilder från kameran, jag kan ju lika väl blogga från mobilen tills jag är hemma igen. det gör jag nu iallafall! igår åt vi hamburgare i toppstugan, åkte skidor och spelade geni. vi har en så fin och mysig lägenhet här i skilodgen. ikväll ska vi bowla och äta hämtpizza. man kan göra allt här! vi bor bredvid experium där det finns gym, naprapat, äventyrsbad, bio, affärer och så mycket mer.

ni som nu reagerat på att klockan är sex på morgonen och tror att alla här är vakna och taggade på att åka skidor har fel. det är nämnligen så att jag har sömnproblem. igårnatt vaknade jag två, kan knappt påstå att jag sov innan det heller men vi säger så. sen låg jag klarvaken hela natten och kollade upp i taket. sov inte en blund till. idag vaknade jag halv fem ungefär. det börjar bli jättejobbigt nu, men här är det ganska accepterande ändå. jag ligger här med en skål godis och ska kolla på mia och klara. sen ska jag gå upp och fixa frukost till alla. jag har ju inget bättre för mig när det här med att somna om inte ens är ett alternativ längre. nu har jag tjatat alldeles för länge. jag har en tendens till att göra det när jag bloggar från mobilen, annars är mina inlägg så klena med text haha. hej på er, hoppas ni har det bra där hemma!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0