UPDATE


hejhejhej. här sitter jag och mår dåligt. jag har ont i kroppen så jag kan inte ligga ner men jag spenderar ändå 99% av dagarna här i soffan, kollar på filmerna som visas på tv om och om igen. nu ska jag kolla på harry potter och dödsrelikerna för tredje gången till exempel. apa vad roligt jag har det.
om ni nu tror att jag kollar film dag in dag ut så har ni fel! jag kollar på barnprogram också. och så äter jag, hela tiden. och gör armband som omväxling.
mamma kom hem med en tunika från lager idag också. den var inte till mig egentligen, men jag tog den ändå. så nu har jag ett nytt plagg att ha på mig nu när jag är sjuk. jag har på mig den på bilderna förresten.
vet ni vad? jag bytte lakan i min säng igår. både täcket och lakanet har redan fått bruna fläckar från min perfekta kladdkaka. det är lite tråkigt att jag inte ens kan hålla det rent i några dagar. tunikan kommer säkert ligga i tvätten redan imorgon. kiligt somfan. puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0