GODNATT PÅ ER


nu har jag packat upp mina väskor. när jag ändå höll på att fixa iordning lite så gav jag mig på min hylla i badrumsskåpet också. nu har jag slängt och rensat iordning. jag la mina armband i den rosa burken som jag fick utav johnnys mamma för några dagar sedan. det blev perfekt. det ena leder till det andra så det slutade med att jag satt i köket och putsade mina silversmycken också. det måste vara så roligt för er att få se hur mitt badrumsskåp ser ut haha.
ne men jag tänkte faktiskt bara göra en liten paus ifrån alla inlägg som handlar om sälen för imorgon kommer det nämligen ett till. jag ska ladda upp lite bilder därifrån hade jag tänkt. jag har verkligen ingen ork för det nu, så jag säger godnatt. nu ska jag inviga en ny serie: american horror story (helt ensam)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0