HELLU


idag har jag varit på onyx för första gången på väldigt länge så nu gör jag ett nytt försök med träningen efter sjukdom, operation och annat krångel. jag hoppas verkligen att det går vägen den här gången, annars vet jag inte vad jag gör.
johnny ligger här bakom mig och sover. han ska strax åka hem och då ska jag plugga. bilderna från sälen kommer upp sen också hade jag tänkt. jag är så trött så jag får se vad jag orkar.
förövrigt vill jag meddela er om att bion vi såg igår var rätt så bra! det är gänget från sommaren med göran som medverkar i filmen för er som inte visste det, så dåligt kan det ju inte bli.
jag skriver med en hand för att inte väcka johnny så det har tagit tusen år att skriva den här texten. orkar inte mer nu haha. ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: en sovande skönhet

älskar att vara med dig!

Du är det bästa som har hänt mig :)

2012-02-15 @ 15:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0