TRÖSKELTRÄNING

 
nu på morgonen har jag och ella haft tröskelträning. problemet är att hon kan följa efter mig när jag går nu, men inte över vissa trösklar. hon klarar av tröskeln till köket, och det har hon gjort sen hon kom hit. tröskeln till mitt rum har däremot varit en stor utmaning. imorse fick jag lyfta över frambenen så att hon fick gå över själv med bakbenen och så höll vi på. nu gick hon för första gången över hela tröskeln själv. så duktig liten tjej. jag har också nu på morgonen offrat mitt nattlinne som en tuggleksak till henne eftersom alla leksaker hon har är lite för stora ännu. bättre det än att hon biter sönder sladdar och annat farligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0