"SLUTA SPRID KONYFILMEN"

jag läste precis en text om kony och invisible children. i texten står det att invisible children som ligger bakom filmen inte är en seriös orginisation och att filmen är en bluff. jag läste också att 31% av de pengar som invisible children samlar in går till välgörenhet. men den så kallade välgörenheten är ugandas militär som förföljer och dödar homosexuella. jag tycker verkligen att ni ska läsa det som jag precis läste, för att få se det i två olika vinklar. texten får ni fram om ni klickar här. sen får ni tro precis vad ni vill!
om en stund ska jag ta en fika med elise och anna på bar prego. kvällen avslutas sedan på folkan där vår klass ska kolla på my week with marilyn. go engelskalektion.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0