SLAPPDAG

jag har legat i soffan varenda minut sen jag kom hem från skolan idag, så trött som jag är. jag känner redan nu att jag inte kommer att vara vaken när top model sverige börjar klockan åtta ikväll. det kanske är dags att börja sova lite bättre på nätterna?
imorse när jag tränade fick jag så ont i knät så nu måste jag ta en liten paus från löpningen vilket är hur tråkigt som helst. musklerna hinner inte byggas upp runt knäna så de är lite överbelastade tror jag. jag gick liksom från att inte träna någonting till att träna 7-8 gånger i veckan. jag ska ta en vilodag imorgon, mot min vilja!! jag får ju röra på mig lite ändå eftersom jag har idrott imorgon men jag nöjer mig egentligen inte med det, så nu är jag inte glad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0