TISDAG

igår hade jag bara två lektioner, idag hade jag bara två lektioner och imorgon har jag bara en lektion. på torsdag har vi också bara två lektioner. fredag är den enda skoldagen den här veckan som inte drabbas av inställda lektioner. jag tycker verkligen om mitt schema dessa dagar.
och titta vad jag åt idag när jag kom hem nyss. om jag ska vara helt ärlig så vet jag knappt vad det är själv. någon slags biff med tomat och ost i eller någonting sånt. det är en vegitarisk färdigmat iallafall och det var kanske ingenting för mig. jag håller mig nog till mat som jag lagar själv framöver. det blir bäst så och nejnejnej jag är inte bra på att laga mat. men ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0