TITTUT

godmorgon. det var ingen dryg vanlig söndag här hemma igår. jag hade så mycket för mig hela dagen så jag hade ingen lust att blogga. jag startade dagen med ett löppass som vanligt, sedan vårstädade jag mitt rum! så härligt att ta in lite nya kuddar och plocka ut det som känns lite tråkigt nu. jag plockade även upp det som jag köpte i göteborg och när jag hängde in det nya i garderoben så fick två andra plagg inte vara kvar längre. jag övningskörde lite igår också, det gick super. sedan pluggade jag och gick och la mig i sängen redan klockan nio. det var behövligt eftersom jag knappt hade sovit sen i fredags.
blablabla. nu ska jag till skolan för två lektioner, sen ska jag hem och äta, träna och sen tillbaks till skolan för att ha naturkunskap. jag vill slippa träna klockan fyra. det är så mycket folk på gymmet då. tacka gud att vi har inställd historia idag.
idag fyller johnnys syster år också. grattis jacqueline!!


Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Awww tack Elin:D:D

2012-03-16 @ 16:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0