TORSDAG

det kommer att vara klent med inlägg framöver. jag har inte så mycket att skriva om och jag har inte så mycket tid över heller. jag tror att blogglusten kommer tillbaks när våren verkligen är här! men för att uppdatera er lite så ska jag berätta vad jag numera lägger tid på och det är träning. jag försöker träna 6 gånger i veckan. utöver det har jag skolan och ganska mycket att plugga på. jag skrev samhällsekonomiprov idag, så nu börjar det lugna sig lite. det känns att det inte är så långt kvar till påsklovet nu så om bara fem veckor åker jag till kanarieöarna! fy så härligt.
nu är klockan sex och jag sitter i soffan och kollar på halv åtta hos mig. de planer jag hade för idag är så långt bort de kan komma. nu ska jag istället äta ett grönt surt äpple och pusta ut för en gångs skull. det är jag värd!


Kommentarer
Postat av: Johnny

<3

2012-03-01 @ 21:50:28
Postat av: Johnny

<3

2012-03-01 @ 21:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0